E-Marketing

Biorąc pod uwagę fakt, na jak szeroką skalę korzysta się obecnie z Internetu, z pewnością warto postawić na e-marketing. Zapewniamy sobie bowiem w ten sposób promocję na niezwykle szeroką skalę, a co więcej, mamy możliwość docierania do sprecyzowanego grona odbiorców. Dzięki temu, działania reklamowe można kierować dokładnie tam, gdzie prawdopodobieństwo nawiązania transakcji jest najwyższe. Mogą Państwo promować się między innymi w wyszukiwarkach, poprzez newsletter, reklamy graficzne i wideo, a także na popularnych portalach społecznościowych.

Jedną z najczęściej wybieranych usług z zakresu marketingu internetowego jest pozycjonowanie (SEO). Polega to na optymalizacji strony www pod wytyczne Google, co pozwala uzyskać lepszą ocenę od algorytmu niż konkurencja i pojawiać się wyżej na liście otrzymanych na dane zapytanie wyników. Na samym szczycie można również wyświetlać się dzięki linkom sponsorowanym AdWords, bazującym na systemie płatności za kliknięcia. W przypadku obu tych metod, trafiamy do konsumentów, którzy aktualnie poszukują danego produktu lub usługi, więc z dużym prawdopodobieństwem mogą oni skorzystać z oferty.

Ostatnie recenzje:

Pozycjonowanie stron internetowych w Google
Agilito Sp. z o.o.

Usługi SEO